The Pathfinder Bible Experience este un concurs pe echipe care testează cunoștințele despre anumite secțiuni ale Bibliei.

Participanți: cu vârsta cuprinsă între 10-18 ani, care sunt:

  • participanți activi ai clubului de exploratori (minim clasa a V-a, învestiți exploratori și vârsta minim 10 ani împliniți în luna ianuarie 2023)
  • adolescenți înscriși în programul TLT [Teen Leadership Training] cu vârsta de 18 ani maxim în mai 2023) ;

 

Programa de studiu pentru această ediție este:

Evanghelia după Ioan + comentariul asupra introducerii acestei evanghelii

 

Înscriere până în data limită de 04 decembrie 2022

 

Realizarea echipei de concurs:

– Fiecare echipă trebuie să fie însoțită de un ”antrenor” care nu joacă (el poate fi: instructor, pastor, părinte, ghid-asistent); ”antrenorul” este persoana care va forma, pregăti și însoții echipa pe toată perioada desfășurării proiectului;

– Fiecare echipă este formată din 3-7 membrii, repartizați astfel: (minim 2 – maxim 6) +  1 rezervă;
– ”Antrenorul” va decide dacă include și copii mai mari cu condiția ca vârsta minim să fie de 10 ani împliniți în luna ianuarie 2023;
– Componența echipei nu se poate modifica de la o fază la alta a concursului (de aceea este nevoie de o rezervă).

– Pot exista mai multe echipe dintr-o biserică locală, atâta timp cât fiecare echipă are cel puțin patru membrii (care nu fac parte dintr-o altă echipă);

– Membrii echipei nu trebuie să fie neapărat din același club: echipa poate fi constituită din membri unor biserici apropiate;

– Fiecare ”antrenor” va înscrie echipa lui pe un formular online până în data limită de 04 decembrie 2022.

 

Desfășurarea concursului:

Pregătiri preliminare: cu câteva săptămâni înainte, ”antrenorul” realizează cu echipa mai multe teste la tema concursului, își verifică cunoștințele și se pregătesc pentru concurs;

– Concursul se va desfășura, pentru toate echipele înscrise, în una din bisericile județului de care aparține fiecare, în același timp în toată țara: la aceeași dată și oră exactă. Celor înscriși li se vor comunica detaliile.

Concursul se desfășoară pe echipe, realizate din minim 2 membri – maxim 6 membri + 1 rezervă; rezerva trebuie să fie pregătită și activă (rezerva poate lua locul unui membru al echipei: la pauza dintre întrebări sau în cazul unei îmbolnăviri ale unui membru al echipei); un membru al acestei echipe va fi ”căpitanul de echipă”, rolul lui este acela de a asculta sfaturile echipei și de a decide ce răspuns va fi scris pe foaia de răspuns.

– Cu ocazia desfășurării concursului, ”antrenori” vor fi repartizați la alte echipe decât echipa cu care s-a înscris. Acest ”antrenor” va puncta echipa unde a fost repartizat. Echipa are dreptul să conteste punctajul acordat, prin intermediul ”căpitanului de echipă”, urmând ca foaia cu răspunsul lor să fie înaintată – unui juriu care va decide punctajul care li se va acorda. Juriul este format din 3-5 membri aleși dintre: liderii de zonă, coordonatori locali și responsabili de la conferință.

Timpul pentru desfășurarea concursului este în medie de 60-180 minute.

– La fiecare fază a concursului, toți participanții sunt încurajați să fie îmbrăcați cu uniforma de tip A completă (cămașă albă cu embleme, pantalon sau fustă neagră, diagonală, cravata licu/explo); Echipa care este echipată corespunzător și cu efectiv complet, va primi 10% în plus la punctaj. Dacă se dorește să se meargă la faza pe Diviziune, uniforma completă este obligatorie, lipsa acesteia duce la descalificarea echipei.

 

Etape pentru desfășurare:

ZONĂ = duminică, 15 ianuarie, trebuie să fie minim 2 grupe la acea întâlnire în acea zonă;

CONFERINȚĂ = duminică, 12 februarie, sediul Conferinței Oltenia din Craiova;

UNIUNE = sâmbătă, 11 martie, Stupini, BV

(sau dacă nu va fi  terminată construcția, atunci întâlnirea se va desfășura în data de 18 martie la Moieciu);

DIVIZIE = sâmbătă, 15 aprilie, President Hotel, Athens, Greece

CONFERINȚA GENERALĂ = sâmbătă, 20 mai, Tampa, Florida, USA

 

Toți cei înscriși vor primi detalii în luna decembrie.

 

Premiere:

Fiecare membru al echipei va primi câte o insignă cu nivelul câștigat și anul participării, astfel:

Locul 1: este considerată echipa care obține cel mai mare punctaj, care este considerat ”punctaj de referință” ca ”nota 10” = primește insigna de culoare albastră. Tot pe acest loc se clasează și echipele care acumulează procentajul de 90-100 % din ”punctajul de referință”.

Locul 2: este ocupat de toate echipele care acumulează procentajul de 80-90% din ”punctajul de referință”. Fiecare membru al echipei primește insigna de culoare roșie.

Locul 3: este ocupat de toate echipele care au participat la concurs. Fiecare membru al echipei primește insigna de culoare verde.

Locurile 1 și 2 vor putea participa la următoarea fază a concursului.

 

Iată cum s-a derulat concursul (exemplu) 2019 – British Union Conference:
https://youtu.be/jv84PaXRGV4 pt Explo
https://youtu.be/7n4cnD7X5E8 pt Licurici

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *